Retailbeurs weer bol van kwaliteit

29-2-2024

Wanneer u op zoek bent naar hoogwaardige producten, bent u bij Retailbeurs Utrecht weer op de juiste plek dit voorjaar. Op 10, 11 en 12 maart staan de standhouders uit het hogere segment weer voor u klaar met nieuwe collecties, nieuwe producten en aantrekkelijke aanbiedingen. “Het is echt weer de plek waar je als retailer moet zijn voor de beste inkopen van het jaar. Je vindt er het nieuws van de kwaliteitsmerken waar jouw klanten het komende jaar van gaan smullen”, stelt Marieke Groot, Manager Trade Mart Utrecht, enthousiast. Registreer je hier gratis voor de Retailbeurs.

De Retailbeurs biedt altijd een combinatie van vaste exposanten in de verschillende segmenten, aangevuld met de gastexposanten die enkel in het voor- en najaar in Utrecht aanwezig zijn. Er zijn volgens Groot flinke stappen gezet op de derde etage en er zijn veel merken toegevoegd bij Kitchen & Design. Naast de vaste showrooms van bijvoorbeeld F&H Group en TTP Concepts die veel gerenommeerde en nieuwe merken presenteren, heeft ook La Cucina Import bijvoorbeeld Olipac, Jameson & Tailor toegevoegd aan de merkportfolio. Dit voorjaar zijn er op de beursvloer ook nieuwe exposanten te vinden zoals Vijn Brands (met merken als ASA en Zack). Ook Continenta heeft dit jaar een vaste showroom waar zij hun duurzame, design houten keuken- en woonaccessoires presenteren.

Nieuw: Kitchen & Design Expedition

Om alle merken en producten echt te ervaren, kunt u op Retailbeurs Utrecht ook de speciale Kitchen & Design Expedition doen. U loopt een route langs de showrooms van tien exposanten die je van alles laten proeven, proberen en doen. Zo kunt u werken aan snijtechnieken en demo’s volgen onder het genot van een hapje en een drankje. Wanneer u alle exposanten van de Expedition bezoekt, maakt u bovendien kans op het speciale Kitchen & Design Retailbeurspakket ter waarde van 500 euro.

Vakkennis & lezingen
Naast een veelzijdige beursvloer heeft het team van Trade Mart Utrecht ook voor deze Retailbeurs weer geïnvesteerd in vakkennis. Met verschillende lezingen en workshops is Retailbeurs Utrecht een inspirerende omgeving. Sluit bijvoorbeeld aan bij de lezing van Bitch The Agency over de toekomst van marketing: ‘Van zichtbaarheid naar onvergetelijk!’. Tijdens deze boeiende sessie gaan deze experts dieper in op de essentie van een ijzersterke onderneming.

De entree voor de Retailbeurs in Utrecht is gratis voor retailers, die zich gemakkelijk registreren met hun KVK-nummer. Ook de lezingen en workshops zijn kosteloos voor beursbezoekers. Houd de website en social media in de gaten voor het programma!

Registreer je hier gratis voor de Retailbeurs Utrecht.


Foto’s: Michiel Ton