Herkenbaar
Om de herkenbaarheid van Thuis & Toys-winkels te vergroten, krijgen de deelnemers een ‘reseller’ sticker voor op de winkelpui. Cilgro’s ‘in house designteam’ heeft een frisse en herkenbare huisstijl gecreëerd, waarbij het Thuis & Toys-logo wordt gecombineerd met de naam van de lokale ondernemer. Deze huisstijl leent zich dan ook goed om als uiting in de gehele winkel door te voeren.
Zo is in het najaar van ’23 de eerste Thuis & Toys-winkel - Thuis & Toys Van Berkel -in complete Thuis & Toys-signing gehuld. Meerdere winkels volgen binnenkort. De ambitie is om dit jaar tot 10 Thuis & Toys-deelnemers te komen waar de signing duidelijk aanwezig is en het totaal aantal deelnemers te laten groeien tot 50. Onlangs is ook de consumentenwebsite thuisentoys.nl gelanceerd. Hierop worden alle deelnemers, folders en actuele informatie over het concept vermeld. Voor meer informatie: www.cilgro.nl, www.thuisentoys.nl.
De volledige reportage over Thuis & Toys leest u in Gemengde Branche 2 die rond 9 mei verschijnt.